Zkonstruováno pro rychlejší jízdu. Nová, v pořadí již desátá generace legendární závodní řady Giant TCR přináší celou řadu inovací, které posouvají výkon silničního kola na novou úroveň. Ať už stoupáte, projíždíte zatáčky nebo útočíte ve sprintu, TCR Advanced 0 PC je stroj, který vám poskytne výhodu v každé situaci – je lehké, mimořádně efektivní a připravené na náročné tempo závodu i intenzivní trénink.
Základ tvoří karbonový rám Advanced Composite, který nabízí skvělý poměr tuhosti a hmotnosti. Jeho tvarování optimalizované pomocí CFD modelování (Computational Fluid Dynamics) a testování v aerodynamickém tunelu zajišťuje nízký odpor vzduchu a výbušnou akceleraci. Karbonová kola Giant SLR 2 36 výrazně snižují rotující hmotnost a přidávají na svižnosti, stabilitě i jistotě v technických pasážích.
Kolo je osazeno elektrickou sadou Shimano 105 Di2 s 2x12 převody, která nabízí spolehlivé a přesné řazení v každé situaci. Hydraulické kotoučové brzdy pak zajišťují kontrolu při sjezdech a za zhoršeného počasí. Výsledkem je vyvážený závodní stroj, který kombinuje moderní technologie s výbornou ovladatelností a všestranným výkonem.
SYSTÉMOVÁ OPTIMALIZACE
Rámová sada, kola, kokpit a další komponenty jsou navrženy, vyvinuty a testovány společně, aby nejlépe fungovaly jako jeden systém. Zcela nový představec Contact AeroLight umožňuje nový systém vedení kabelů, který integruje nejen kabely, ale i horní krytku a distanční prvky do aerodynamičtějšího a uživatelsky přívětivějšího celku.
VÍTĚZNÁ EFEKTIVITA
Toto nekompromisní závodní kolo s větším poměrem tuhosti a hmotnosti, než jaký měla předchozí generace tohoto modelu, novým aerodynamickým tvarováním trubek a nižší celkovou hmotností přináší výbušnou akceleraci a nepoddajnou tuhost při šlapání. Výsledkem je špičkový výkon, který nejvíce oceníte v těch v okamžicích závodu, které jsou pro váš výsledek rozhodující.
INTEGROVANÁ AERODYNAMIKA
Tvary všech trubek jsou navrženy a vyvinuty pomocí CFD modelování (Computational Fluid Dynamics) a testování v aerodynamickém tunelu. Od designu rámových trubek ve tvaru zkrácené elipsy až po nový design kokpitu a integraci komponentů – to vše přispívá k zefektivnění profilu, který ve srovnání s předchozí generací zlepšuje celkový aerodynamický výkon.