LAPIERRE Spicy CF Team Cosmic Orange

Kód produktu: LSDRA350
Výrobce: LAPIERRE
Skladem
Ceny na e-shopu a v kamenné prodejně se mohou lišit.
Dostupnost na skladech
Prodejna Ostrava 0
Centrální sklad 0
Skladem u dodavatele 2
Původní cena:
249 990 
Cena s DPH:
196 990 
Cena bez DPH:
162 802 
Nemáte po ruce celou hotovost? Koupit na splátky
Varianta
- +
ks
Celý popis produktu

Nová Spicy CF lze shrnout následovně:

• 1 rám - 2 použití: Enduro závody nebo Bike Park
• 2 kinematiky: High Pivot (HP) nebo Low Pivot (LP)
• 4 konfigurace: HP nebo LP, 29’’ nebo Mullet

 

Proč dvě různé polohy zadní stavby?
Poloha upevnění zadní stavby ovlivňuje kinematiku a trajektorii zadního kola při kompresi. Při stejném nárazu se zadní kolo v poloze High Pivot pohybuje dozadu, takže do překážky 'narazí' méně. Pomocná řetězová kladka je pak nutná k omezení zpětného rázu do pedálů – tzv. kickback.

V poloze Low Pivot se zadní trojúhelníková část pohybuje méně dozadu. Umožňuje jezdci vrátit se k obvyklejší konfiguraci, bez kladky a s větší účinností šlapání.

 

NÁSLEDOVÁNÍ EVOLUCE
Enduro závody jsou čím dál náročnější a Lapierre enduro jezdci z týmu Lapierre Zipp Collective pomáhali s vývojem nového rámu. Enduro etapy se skládají z náročných sjezdových části a také z částí se zaměřením na šlapání, ale očekávání jezdců jsou stejná: být v souladu se svým kolem 1:1 ve všech situacích, podávat dobré výkony a užívat si jízdu.

 

POLOHA HIGH PIVOT

• Zlepšená stabilita
• Odpružení orientované na sjezd
• Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem sjezdových částí

 

VLIV NA ODPRUŽENÍ

VYSOKÁ HODNOTA ANTISQUAT - Minimalizuje pokles odpružení při zrychlení
VYSOKÁ HODNOTA ANTIRISE - Poskytuje větší stabilitu při brzdění

 

POLOHA LOW PIVOT

• Zlepšená dynamika
• Univerzální odpružení
• Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem šlapání

 

VLIV NA ODPRUŽENÍ

NÍZKÁ HODNOTA ANTISQUATU - Větší efektivita šlapání
NÍZKÁ HODNOTA ANTIRISE - Odpružení, které volně funguje při brzdění a je pohodlnější při brzdění

 

GEOMETRIE

Geometrie nového Spicy CF se oproti předchozí generaci výrazně vyvinula, zejména ve čtyřech klíčových oblastech:

ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY – Stejně jako u všech posledních modelů byl úhel sedla narovnán na 78°, což přináší těžiště jezdce dopředu a zlepšuje polohu pro šlapání do kopce.

REACH – Obvyklým důsledkem strmějšího úhlu sedla je kratší horní trubka, která je částečně kompenzována delším dosahem, aby se udržela hmotnost na přední části kola a zachovalo se dobré rozložení hmotnosti. To je také výhodné pro stabilitu a snadnost použití při vysokých rychlostech.

ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY – Úhel hlavové trubky sleduje vývoj zdvihu předního kola (+10 mm) s otevřenějším úhlem, který se přizpůsobuje 180 mm vidlice. Tento požadavek přišel také od jezdců týmu Lapierre Zipp Collective, kteří hledali větší stabilitu a přesnost pro rychlé zatáčky a sjezdy.

VÝŠKA BB (STŘEDU) – cílem bylo najít správnou rovnováhu mezi co nejnižší světlou výškou pro čistý výkon a potřebou enduro horského kola vyhnout se kontaktu se zemí při každém restartu, v závislosti na drsnosti terénu. Nakonec je jen 3 mm vyšší, ale kompenzuje extra zdvih.

Pocit lehkosti není jen otázkou hmotnosti, ale je z velké části diktován uspořádáním karbonových vláken a konceptem Gravity Logic Project. Tlumič je nyní umístěný ještě níže a uprostřed kola, zvyšuje pocit neutrality a rovnováhy, zejména při skocích. Integrovaná schránka na nářadí (s ochranným kitem) ve spodní části dolní rámové trubky posiluje GLP koncept s nízkým těžištěm.

 

Skákejte vysoko a buďte volní
Od roku 2007, kdy byl uveden první model Spicy, je cílem společnosti Lapierre vytvořit kolo určené pro enduro a závody. Horské kolo, které je rychlé, živé, přesné a rezolutní při sjezdech, ale zároveň je ve shodě s filozofií společnosti Lapierre: Jezdit dobře, aby bylo možné dosáhnout dalšího sjezdu co nejrychleji a nejsnadněji.

Technické informace
Technické parametry LAPIERRE Spicy CF Team Cosmic Orange  
Rok: 2024
Kazeta: SRAM XG 1275 10-52T 12s
Pedály: XLC by VP VPE-527
Plášť přední: SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584
Plášť zadní: SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584
Přehazovačka: SRAM XO1 Eagle, 12s
Hlavové složení: Acros Integrated ZS56/ZS56 Block lock
Představec: Renthal Apex, Ø: 35mm, L: 33mm (XS,S), 40mm (M,L,XL)
Řídítka: Renthal Fatbar, Width: 800mm, Rise: 30mm, Ø: 35mm
Sedlo: WTB Volt 142mm
Sedlovka: TranzX RAD+ dropper, Ø: 31.6mm, travel 125mm (XS,S), 150mm (M), 170mm (L), 200mm (XL)
Středové složení: SRAM DUB BSA 73 MTB Wide
Rám: Spicy Full Carbon 180mm travel (29"), pressfit, boost, metric, Thru axle
Řetěz: SRAM XO1 Eagle 12s
Gripy: Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
Tlumič: Rockshox RS Vivid Air Ultimate RC2T 205*65mm
Zapletená kola: DT Swiss EXC1501 Spline / DT Swiss EXC1501 Spline
Kliky: SRAM X1 Carbon Eagle DUB 32T 165mm (XS,S,M), 170mm (L,XL)
Počet rychlostí: 1x12
Brzdy: SRAM Code Silver Stealth 4P 220/200
Materiál: Karbon
Vidlice: Rockshox ZEB Ultimate Charger 3 RC2 180mm
Výška od: 142cm
Výška do: 152cm
Barva: Oranžová
Zdvih přední: 180mm
Zdvih zadní: 180mm
Dotaz prodejci

Potřebujete poradit, který produkt je přesně pro Vás?
Nevíte si rady s výběrem nebo máte jakékoliv další otázky? Neváhejte se na nás obrátit a my Vám rádi pomůžeme.

Beru na vědomí zpracování osobních údajů.

povinné položky

Madeja Sport | © 2025

Clevero Clevero Chytrý eshop na míru.

Obsah košíku
Celkem:
Zobrazit košík Zobrazit košík
Vrátit se k nakupování